Subject: FW: Küsimused
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 08:58:18 +0200

Tere,

Edastame vastavalt kuuluvusele Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile 
vastamiseks Sotsiaalministeeriumile saadetud päringu.

Lugupidamisega

Dokumendihaldus

Sotsiaalministeerium

From: Anna Kaisa Martin <[email-masked]>
Sent: Monday, January 27, 2025 3:03 PM
To: [email-masked]
Subject: Küsimused

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Meil on Eesti ettevõttes ja Eesti töölepinguga tööl töötaja, kes alaliselt 
töötab Poolas ning maksab ise oma maksud Poola. Kuidas peab ettevõtte 
sellises olukorras korraldama töötervishoiu kontrolli? Kas see peab olema 
tehtud Eestis või siiski Poolas, kus on töötaja reaalne töötamise koht? Kas 
siin tuleb ka mingi vahe sisse kui tegu on EU liikmesriigiga või non-EU?

Lugupidamisega

Anna Kaisa Martin

Administrative Assistant

 <tel:+37256947796> +372 56947796

 <https://www.google.lt/maps/place/Ustus+Agur+Building,+L%C3%B5%C3%B5tsa+8,+11415+Tallinn,+Estonia/data=!4m2!3m1!1s0x4692eb569bd019af:0xf439c92cfd8f00e6?ved=2ahUKEwi6nO_4287gAhUMDuwKHZf5BykQ8gEwAHoECAEQAQ> 
Lõõtsa st. 8, Tallinn, Estonia

 <https://civitta.com/> civitta.com

In short, meant just for you. Don’t send around.
The information contained in this email (including attachments) is intended 
only for the party to whom it is addressed. It may contain confidential 
information. If you are not the intended addressee, you may not copy or 
otherwise use, and disclose this information to any other party. If you have 
received this transmission in error, please notify the sender by e-mail and 
delete all copies of the material immediately.